http://nederland.klaagt.nl
nederland@klaagt.nl
of  nederland klaagt toevoegen aan favorieten

 


heb sinds 17-02-2005 combi-abonnement chello easy voor telefonie en internet, sedert het begin heb ik al storingen op mijn telefoon: een gesprek valt ineens dood, de lijn is dood als ik wil bellen, als ik gebeld wordt krijgt men bezettoon. Dit is al diverse malen gebeurd, ooit 3 dagen opeenvolgend!!! Heb al diverse keren telefonisch contact met UPC gehad en op 10 juni een mail gestuurd, echter men stuurt mij van het kastje naar de muur, op de email is helemaal niet gereageerd. Ik ben het onderhand meer dan zat en verzoek U dan ook dringend eindelijk eens te reageren en de klacht op te lossen. Hieronder een overzicht van data dat zich storingen hebben voorgedaan, let wel ik ben pas vanaf 25-5 op advies van een van uw medewerkers gaan bijhouden, voorheen was er gemiddeld zeker 1x per week storing.

d.d. 26-5-2005 : niet telefonisch bereikbaar gedurende 2 dagen, telefonisch klacht gedeponeerd bij Martijn van UPC.
d.d. 26-5 weer niet bereikbaar, tel. klacht gedeponeerd bij v.d. Kooijen van UPC, weer 2 dagen niet bereikbaar!!
belooft er achter aan te gaan!! helaas niet dus.
30-5-2005: weer niet te bereiken, kan ook  niet bellen,
03-06-2005: gesprek valt weer dood, geen lijn.
05-06-2005 idem,
10-06-2005 email naar klantenservice gestuurd met klacht, niet op gereageerd,
12-6-2005 weer geen verbinding,
13-6-2005 tel.cont. UPC gebeld; Hr. Carlos Ferreira: nog even aankijken Siemens Dect installeren die bij het pakket zat, helpt ook niet.

27-6-2005: lijn valt weer dood, ook niet bereikbaar,
06-07-2005: gesprek valt weer dood, van 19.00 tot 22.00 uur niet te bereiken, om 22.00 ur even lijn vrij, daarna tot op heden( 07-07-2005 13.45 uur) nog steeds niet bereikbaar, kan dus ook zelf niet bellen. Leg ook telefonisch klacht neer bij UPC.

U moet met me eens zijn dat dit echt niet meer kan, graag wil ik dan ook van U vernemen hoe ik zo snel mogelijk van mijn abonnement bij UPC af kan komen, dit gaat alle perken te buiten.

Deze brief zal ik U ook nog per post doen toekomen.
Ik hoop dat U zeer snel actie onderneemt, anders doe ik het wel.
d.d. 18-07-2005: weer nieuwe klachten: op 16-07-2005 vallen wederom gesprekken dood,ben weer een  middag en nacht telefonisch niet bereikbaar en kan zelf niet bellen.

Zondag 17-07-2005 kan het weer wel.
Heb nog steeds geen reactie van UPC ontvangen, stuur deze mail nog een keer en stuur hem nu ook naar nederland@klaagt.nl, een email-adres dat speciaal is opgericht om klachten over UPC te deponeren zodat hier eindelijk actie op ondernomen kan gaan worden.

R. Verschuren

vrijdag 8 november 2002 1:52

Met chello ben ik dagelijks meer ofline als online
die klote dhcp server is bijna nooit bereikbaar.
de helpdeck ook niet.
Helaas is er geen andere provider in mijn regio.

AO de Boer.

----- Original Message -----

From: ealow
To: nederland@klaagt.nl
Sent: Wednesday, December 19, 2001 11:34 PM

Burner

HUB AMS 5-02

1107 XG

Amsterdam

burner@chello.nl

 

 

Geachte medewerker(ster), 16-11-2001

Helaas heb ik moeten constateren dat mijn internet verbinding sedert 1-4-2000 altijd 10% is van de garantie snelheid is......Een uurtje zou nog niet opvallen maar in de betreffende periode is dat 24 uur...............7 dagen per week een " klote " snelheid van gemiddeld : een schande voor mijn 100,- per maand !!!!!

Als ik nou ook een tientje moest betalen voor deze dienst zou deze brief onredelijk zijn, maar helaas moet ik FL100,- betalen...

Als Chello geen diensten levert waarvoor ik 100% voor betaal dan ben ik niet verplicht om de abonnement gelden 100% te betalen.

In de algemene voorwaarden praten jullie over een garantiesnelheid…. (zie de voorwaarden uit 1999) Deze snelheid wordt nooit en te nimmer behaald wat komt op het volgende:

Chello hoeft geen moeite te ondernemen om de verbindingen in de straat te testen dat is al gedaan op nr. 26 ... Chello hoeft geen moeite te ondernemen om de falende apparatuur te vervangen want ik stap toch lekker over op MXStream.

We hebben Coax ingelicht en flink gepost op de newsgroepen en op andere belangrijke sites en media op zoek naar slachtoffers. Gelukkig hebben jullie er veel gemaakt en reageren alle mensen enthousiast.

 

 

· Er wordt in ons veels te kleine subnetje een server gegdraaid met een 'traffic' van 50TB per nacht.

· Er zitten teveel ip nummers op ons subnet, de LAN city modems zijn ouwerwets....waarom zijn er aan de overkant wel nieuwere modems met ongelijke snelheden ??

· Chello moet gewoon HUB AMS05-2 weggooien om het goed temaken en ons tegemoed komen met een 128 KB constant flow no bullshit !!

 

 

 

Vanaf 1-6-2000 t/m 1-10-2001 heb ik recht op een vergoeding van 90% over mijn abonnement gelden plus de wettelijke rente van 6%. Totaal wordt dat FL1717,20 namelijk 18 maanden maal FL90,- = fl1620,- plus FL 97,- rente is totaal FL1717,20 dit bedrag wil ik binnen 4 weken zien op mijn gironummer: ontvangen anders ben ik genoodzaakt wettelijke procedures tegen Chello te starten vanwege de contract breuk die Chello pleegt. Alle kosten (de deurwaarder en de gerechtelijke kosten) die hier uit zullen voortvloeien zullen aan de schuldige partij worden doorberekend.

Chello heeft mij en mijn buren hier in de straat 1,5 jaar voor de gek gehouden door ons af te wimpelen als slachtvee. Nu blijkt dat Chello openlijk toegeeft over een oude zweer genaamd HUB AMS05-2 maar niet genezen kan worden. En daarmee heb ik eindelijk na een jaar frustratie mijn gelijk en bewijs gekregen. Van de 18 maanden heeft Chello het lef om de hub een dag op rood te zetten en publiekelijk restitutie aan te bieden, en alleen voor die ene dag !! Ik heb namelijk een andere ervaring en die is: Chello levert al 18 maanden een snelheid van 10% dus manipuleert Chello de statistieken wat we overigens openlijk ter discussie gaan stellen in de rechtbank en de media.

Ondertussen wordt de buurt als nog verenigd in een "Jihad", en bundelt hun kr(l)achten en hun frustraties tegen het Kwade Kwello....

Zelfs u medewerkers schaamden zich diep ............de snelheid was 1Kb per seconde...'s nachts tussen 1.00 en 8.00 uur 12 Kb p/s UPC claimt dat wij tevreden moeten zijn met de huidige snelheid die 40KB zou moeten zijn ( wat al een schande is want daar heb ik nooit voor getekend !!) Kijk dat jullie helpdesk al zwaar beneden acceptabel niveau is daar heb ik me bij neergelegd maar dat Chello zijn snelheid niet vast houden is natuurlijk niet acceptabel.

Bij deze zeg ik mijn abonnement bij Chello op met ingang van 1-1-2002.

Ik ga samen met de rest van de straat over op ADSL. Die UPC lijn ligt er al uit en de KPN lijn ligt er weer in een pakket bij HCC kost FL 0,- . Zo doen we dat namelijk ! Chello krijgt 2 weken om op mijn aangetekende schikking, klacht, opzegging contract te reageren, als Chello dit verzuimt zal ik genoodzaakt zijn de gerechtelijke procedure te starten en de modem te gijzelen.

Kwello te langzaam om mee door te gaan ??

 

Chello wordt bedankt voor alle ellende die Chello mij heeft aangedaan

EALow.

terug