http://nederland.klaagt.nl
nederland@klaagt.nl
of  nederland klaagt toevoegen aan favorieten

 

Email aan info@wanadoo.nl  16 januari 2004

uw referentie: dbREJECT2

 
Het laatste wat ik van wanadoo heb gelezen is uw brief van 5 april 2002
uw referentie: CMPB  klantnr: W0445340
 
Met een omzetting van een Wanadoo-abonnement, waarom ik niet gevraagd heb en ook niet op gereageerd,
 
Ik begrijp dan ook niets van uw brief van 16 januari 2004 en verwacht dat dit weer een van jullie vele fouten is.
 
groeten Hans
 
http://nederland.klaagt.nl/wanadoosucks.htm

 

Geachte mevrouw, mijnheer,
Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas is het niet mogelijk om per e-mail antwoord te geven op eventuele
vragen of opmerkingen.

Als u vragen hebt of nadere informatie wenst over de automatische incasso
of de openstaande bedragen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via
telefoonnummer 0900-699 32 65 (45 cent per minuut). Wij zijn bereikbaar op
werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 16:00 uur.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo


17 December  2001

----- Original Message -----
From: "mat" <matiasscholten@hotmail.com>
Newsgroups: wanadoo.nl.support.html
Sent: Monday, December 17, 2001 2:44 PM
Subject: antwoord op e-mail ?

news:wanadoo.nl.support.html

Krijgen wanadoo abonnees wel eens antwoord op vragen over teveel
afgeschreven bedragen?
of is doodzwijgen normaal bij wanadoo?

groeten Mats.

Date: Wed, 19 Dec 2001 10:56:05 +0100
>
>brieven sturen helpt ook geen moer, ze halen bij mij al 2 maanden lang
>dubbele bedragen van mijn rekening, heb een nette brief gestuurd, ruim 1
>maand
>geleden, maar nog niks gehoord.
>----- Original Message -----
>From: "mat" <m

> Krijgen wanadoo abonnees wel eens antwoord op vragen

Iedereen weet onderhand dat het erg lang kan duren voor je antwoord krijgt
op een e-mail richting Wanadoo of Casema.
Maar vindt jij dat nu echt een wonder? Half Nederland stuurt mailtjes als de
downloadsnelheid 1 bitje lager is dan ze verwachten of over andere problemen
met het netwerk. Het kan wel even duren voordat jij aan de beurt bent.
Ik denk dat je beter kunt bellen met de financiŽle afdeling.